loading...
بست موزیک|متن آهنگ های جدید,عکس,کد پیشواز
ali بازدید : 445 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

چشام بسته ست ... نمی خوابم
چشام بسته ست
نمی خوابم
چشام بسته ست ...
چشام بستهست ولی فکرمیه عمر ِ که نخوابیده
مرورت میکنم هربار بهم
حس ِ جنون میده
نفس میکشم و اشکام نشون میدن چقدر خسته ام
نمیدونی چرا نده ام
نمیدونم چرا خسته ام
نمیدونم چرا خسته ام
نمی خوام با یه دلشوره که افتاده تویه جونم
تورو از اتفاقی که
نیفتاده بترسونم
تورو از اتفاقی که
نیفتاده بترسونم
.
صبوری میکنم هربار یه حسی تودلم میگه
دلت آرومگرفت آخه
ولی پیش ِ.یکی دیگه
از امروز هر شبم گریه ست به یه حس ِ عذاب آور
شب و روزام یکی میشه
با این قرصهای ِ خواب آور
صبوری میکنم هربار یه حسی تودلم میگه
دلت آرومگرفت آخه
ولی پیش ِ یکی دیگه
از امروز هر شبم گریه ست به یه حس ِ عذاب آور
شب و روزام یکی میشه
با این قرصهای ِ خواب آور
.
.
.
نگفتی خسته ای ازمن نگفتی که داری میری
فقط دیدم بجای ِ من
داری تصمیم میگیری
سپردی من رو دست ِ کی؟! به دیوارای ی این خونه
منو این قرص ِ خوابی که
واسم لالایی میخونه
.
هنوز هرجای ِ این خونه واسم خاطره میسازه
نگاهم سمت ِ.چی باشه؟!
منو یاد ِ تو نندازه
هنوز هرجای ِ این خونه واسم خاطره میسازه
نگاهم سمت ِ چی باشه؟!
منو یاد ِ تو نندازه
منو یاد ِ تو نندازه
صبوری میکنم هربار یه حسی تودلم میگه
دلت آرومگرفت آخه
ولی پیش ِ.یکی دیگه
از امروز هر شبم گریه ست به یه حس ِ عذاب آور
شب و روزام یکی میشه
با این قرصهای ِ خواب آور
صبوری میکنم هربار یه حسی تودلم میگه
دلت آرومگرفت آخه
ولی پیش ِ یکی دیگه
از امروز هر شبم گریه ست به یه حس ِ عذاب آور
شب و روزام یکی میشه
با این قرصهای ِ خواب آور

 

دانلود آهنگ قرصهای خواب آور محسن یگانه :

Mp3 320.

سرور 1 :

Mohsen Yeganeh - Ghorsaye Khab Avar 320 .Mp3

سرور 2 :

Mohsen Yeganeh - Ghorsaye Khab Avar 320 .Mp3

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 1,286
  • بازدید کلی : 74,469