loading...
بست موزیک|متن آهنگ های جدید,عکس,کد پیشواز
ali بازدید : 4985 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

متن آهنگ دلم کو

 

کاش میدونستم تویه اون کوچه ی ِ بن بست
یه عشق ِ تازه
منتظرم هست
کاش میدونستم ولی دادم دل و از دست
وقتی نگاه
راه ِ منو بست
دست و گذاشتی روی ِ قلبت با توجه
گفتی با لکنت
گفتی فقط خوب
خوب چی شده شدی از این رو به این رو؟!
تویه یه برخورد
راستی دلم کو؟!
راستی دلم کو؟!
.
این دل ِ من دست ِ توئه این دل ِ تو دست ِ منه
هی داره پرپر میزنه
دست ِ تو گیره
طفلی دل ِ من
دست ِ تو گیره
دست ِ تو گیره
این دل ِ من دست ِ توئه این دل ِ تو دست ِ منه
هی داره پرپر میزنه
دست ِ تو گیره
طفلی دل ِ من
دست ِ تو گیره
دست ِ تو گیره
.
.
.
جز تو عیزم چیزیمهم نیست گوشه ی ِ قلبت اسمم و بنویس
دست و دل ِ.ما تویه این کوچه شده رو
کوچه ی ِ بن بست راستی دلم کو؟!.
راستی دلم کو؟!
راستی دلم کو؟!
این دل ِ من دست ِ توئه این دل ِ تو دست ِ منه
هی داره پرپر میزنه
دست ِ تو گیره
طفلی دل ِ من
دست ِ تو گیره
دست ِ تو گیره
این دل ِ من دست ِ توئه این دل ِ تو دست ِ منه
هی داره پرپر میزنه
دست ِ تو گیره
طفلی دل ِ من
دست ِ تو گیره
دست ِ تو گیره
.
.

 

دانلود آهنگ دلم کو از شهاب تیام :

Mp3 Direct Link.

سرور 1 :

Shahab Tiam - Delam Kou --.Mp3

سرور 2 :

Shahab Tiam - Delam Kou -- .Mp3

سرور 3 :

Shahab Tiam - Delam Kou .Mp3

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 1,315
  • بازدید کلی : 74,498