loading...
بست موزیک|متن آهنگ های جدید,عکس,کد پیشواز
ali بازدید : 1594 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

ورس 1 :

اینجا همه منو میخوان
میگن همه جا باهام میان
میام,میام,میام
ولی بازم میگم نرو
چون میدونم از پلوم اگه بری
بعد از چند روز تو هم برام غریبه ای
دعواهامونم بود فقط دقیقه ای
ترجیح دادی اونو به من از رو بد سلیقگی
شیرینی مثه بیلیزی یه تلخی داری حیف نیسی
سر میخوردیم باهم چون که دنیا بودش خیلی لیز
زمین خوردیم آخرش سخته خیلی باورش
میگفتی معروفی و لیتو هر چی خواسته دارَتش
حرفات معنی نمیدادن هر چی تو بگی دارم
قول دادی بدی یادم بد کردی به این آدم
بودی تو روزی کنه عشقه من روزی کمه
دنبال این بودی که کی میکنه جوسی تنت
من الان خوشحال و خوبم موندنم شد آرزو نه؟
اگه اون شب رفته بود پَلوش صب آره بودم
الان توی بغله تو دیگه لیتو نیست
حالا هر چقد میخوای هی بکن تو لیز

 

کروس :

نرو بدون تو اینجا سخته نرو
نرو بدون تو اینجا سخته
نرو بدون تو اینجا بد میگذره
نرو اینجا سخته

نرو بدون تو اینجا سخته نرو
نرو بدون تو اینجا سخته
نرو بدون تو اینجا بد میگذره
نرو اینجا سخته

 

ورس 2 :

وقتی نیستی برام وقت بیشتره
همه آسون دورم ولی سخت میگذزه
نــــــه نمیگم تفریم کمه
ولی خسته میشم من از این همه
نه رفتی واسه کیف پولش
یا واسه تیپ خوبش
یا نه ضریب هوشش
آدم خوبی بود و تمیز بود لیف دوشش
باز کردیم خوب رولمونو تر ک***مونو
ندادیم فیلم و طولش
یادمه صب زود
میخواستی بری تو به زور
لباسات توی کیسه زباله
پلکات خیسه دوباره.
گفتم چرا؟گفتی زدی چشمات ریزه خماره
گفتم میدونیم سیجل معمولی نیستش خوب آره
ولی منی که میتونستم داشته.باشم هر چی میخوام
میگفتم حتی از تو در پرچی میام
با هم میسازیم خوبی از بدیام
آره راس میگفتم آره راس میگفتم
راس بگو حالا بامی کلا
یا میخوای بگی نه بزرگ شدی و من بچه تر شدم
برو اصن با اونا که ......

 

کروس :

نرو بدون تو اینجا سخته نرو
نرو بدون تو اینجا سخته
نرو بدون تو.اینجا بد میگذره
نرو اینجا سخته

نرو بدون تو اینجا سخته نرو
نرو بدون تو اینجا سخته
نرو بدون تو اینجا بد میگذره
نرو اینجا سخته

[ ورس - AliReza JJ ]

با100تا دختر بودم رو هم رفته واسه اینه دیگه روحم رفته
3نفر جدید تو هر هفته
یه نفر امد ولی رفتش
عوضم کردش مثه پوشک بچه منو میشناخت اون دور از صحنه
خسته میشدم من زود از دستش
واسه همینه دادم زود از دستش
عشق هایده بودو منم پایه ی دودو گلو سنگم
کُکُ بنگم تنتینه و دوتا تفنگم
ک*سخل و منگم حرفامو پس میگیرم دونه به دونه جی جی مال توست
مثه نونه صبونه
میخوام باهم پیر شیم توی یه خونه
 ولی رفتیو نمیمونه خونم تمیز
.خونم غلیظ
دلم مریض
همش
به فکر قدیما وقتی دوسم داشتی واسه خوبیام ما عاشقم شدی واسه بدیام

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 1,306
  • بازدید کلی : 74,489